på gränsen, hela tiden.

stockholmsveckan gick bra även fast uppsala är tillagt. hunnit med lite lek med linnea å lite njuta av solen iallafall. kommit hem i ganska bra tid om kvällarna också. så torsdag lura jag in jeffo å maria till gävle så gick vi på utomhusbio, hima mysigt! men lite kallt. drog även en maxdate!
fredag stannade jag hos anna å emma en sväng påväg hem från jobbet. lördag stack jag å jennifer till bovik å njöt av solen, tyra å mode va också där. mot kvällen svira vi om och gjorde förra lördagen i repris.. allstar, glassdrink, trubadur, pokemon, donken. trevligt!
stack iväg till hedåsen söndag, käkade i solen och njöt av värmen. JAG BADADE, till å med. galet. gjorde första natten, som gick bra. idag va vi igen ut till bovik å glassade i solen. nu har jag precis kommit hem från promenad.. dusch å mat sen jobbaaa! veckans väder ska ju va fint, linnea kommer hem imon, å till helgen blir det förhoppningsvis östersund. ja. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0