när inte ens natten ger mig svar.

laser och bowling planerades lite för dåligt. men vi var ut och käkade, sen var vi på en och två uteserveringar innan vi avslutade på.... bilagan. sov igenom hela söndagen, sen följde maria med till sundsvall. skulle byta lastbil men den hade punktering så fick vänta sen skjuta upp det. har äntligen lämnat in min vanliga bil på rekond å, så nu luktar den ej dött mer. bättresentänaldrig.
i sommar och semestertider har dom gjort om våran linje och kastat in uppsala. en del ångest men det ska väl gå bra. har kört dubbelt med annis i veckan. fy, vilken himla bra tjej det är. blir lycklig i själen av att hon är en av mina människor. sundsvall har glidit på och veckan har väl inte bestått av så mycket mer än lastbil å sova, men den har varit bra och helt okej. 
har införskaffat mig det där dumma pokèmon spelet och varit lite skadad. när jag kom hem imorse promenerade jag en sväng innan jag gav davven frukost på sängen och stack iväg till tandläkarn. fy, men gick bra. drog igenom valbo gjorde vi, sen har äntligen linnea kommit. vi har käkat tacos och bakat bullar. ska bli skönt att få krypa ner i sängen nu, nya sängkläder dessutom. tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0