I'm still alive but I'm barely breathing

marknaden var sjuk. kul. bra. kaos. ja, ni vet en sån där blandning och en redigtrejäljävlafylla. eller två.. herregud. jag har skrapsår över hela benen, låren, knäna, armarna, armbågarna, HUVET. vi har som vanligt grillat och förfestat hos eddan. och som vanligt har det varit helt underbart! så himla kul. ett helt jävla gäng som bara är så himla taggade å glada. skrik å dans å sjung. en del karuseller och alldeles för mycket öl. å herrejävel vad jag älskar mina fina tjejer.
anna och edwina bar mig hem i varsin arm fredan.. jag kunde inte gå. mina ben hade släpats efter. nycklarna var bortsupna så anna fick hoppa in genom kökfönstret. jag ramlade och slog huvet i trappan så illa att vi nästan var påväg till sjukhuset. när anna å edwina bäddat ner mig för å bli av med mig, satte jag mig med en påse chips och en öl å grät en skvätt. sen sov ja med mathias i moas säng hela natten. haha!
var nästan med i matchen lördag iallafall. nja. kastrullfull men kunde iallafall gå! fick super festliga brillor på öltältet, hattar, masker och halsband fanns också! avslutade med pizza och åkte hem till sandviken å sov. tack ockelbo marknad för att du finns. för att du bara är en gång om året. och för alla fina vänner som är så jävla underbara.
köpt munkar i spöregn har jag gjort å, viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0