jag borde vara tyst för jag säger ändå ingenting

"ska bli skönt att få krypa ner i sängen nu".. skrev jag efter ett dygn vaken, men så ville anna ta en öl. å inte är väl jag omöjlig. packade ihop en picknick å så satt vi där hela natten. hur mysigt som helst. marcus kom också förbi. solen gick upp, å vid halvsju gick vi hem till sängen. 
fick sova någon timmar iallafall! sen åkte vi till bboulognern för lek och picknick. jeffo å jojjan kom också. avslutade med att få mat hos mamma. jag längtade ännu en kväll till att få lägga mig i sängen.. men så ville jeffo göra nått! vi hann med en sån där isglassdrink på allstars utesevering, en sväng trubadur, lite donken och pokemonjakt!

på söndan åkte vi ut till ann och fick mat. sen fick jag å jeffo kladdkaka av någon vänligsjäl. annis följde med mig en första vända mot stockholm. och nu är det bara två dagar kvar på den här veckan. dock suger jobbet som tusan dessa två dagar, då vädret ska va toppen och linnea är hemma.. ska bli fint med lite helg sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0