varenda liten sekund varenda värdelös stund

maria följde med till örebro. hade fina vägar. drog förbi donken med verkstadspojken. gick kasst å backa men bra hemgång, har himla bra truckpojkar också ska ni veta. fick byta av anna, om ni visste hur fint det kändes. livet kändes sådär bra imorse när jag la mig. när jag vakna nu känner jag bara nej. ingen lust alls med livet. 
 
jag tror jag ändå ska försöka mig ut på en promenad innan dusch och jobb. ledig imorgon iallafall! borde städa undan julen? det är ju förbi nu. tråkigt att ta bort myset. nästa grej är påsk? inte så kul. har inget, är dessutom rätt fult? gult å kycklingar? nä, va bitter jag är. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0