mitt tvåtusenfemton-

2015 har varit sommarens år, och festandets år. 
  
började januari med att fylla 20. sista roliga att fylla? vill föralltid vara 20, iallafall kanske 5-6 år till? fortsatte månaden med att krångla och jävlas på den nya linjen som senare visade sig bli den absolut bästa. krockade golfen. pyste iväg till brasilien OCH min älskade markoolio skickade ett hjärta till mig på twitter!!!!!!!
 
första helgen efter vi kom hem från brasilien i början av februari drog vi igång med fylla. började med alina devecerski. 2 blyga läppar. drängarna. fronda. cotton eye joe. björn rosenström. cascada. 2 blyga läppar. thomas stenström. byz. björn rosenström. HUDIKKALASET, med norlie och kkv, vigiland, uggla. STORSJÖYRAN i östersund. ville se massor men kom bara iväg på tomas ledin och timbuktu haha. veronica maggio. magnus uggla. dani m. björn rosenström. norlie och kkv. kobojsarna. petter. 2 blyga läppar. avslutade med jobbkryssning den 14 november sen äntlilgen lite nykterhet. därimellan har det också hunnits med stockholm med moster och kusiner. födelsedagar. drinkkvällar. spelkvällar. hemmafester. midsommar. marknad. sandviken. gävle. bollnäs. ljusdal. furuvik. stockholm. grönan. dom nyktra helgerna går att räkna på en hand, det är rätt sjukt. jag är inte alkis, bara haft ett festår.
 
utöver sommar, vänner och alkohol. köpte mig en ny audi. oppererade bort helvetesknölen. kikade fina baltjejer. firade fina studenter. bowling. lasermaxx. alborgen. jobbat. lekt massor med mina fina barn och hängt med min fina familj. jag har under året vuxit massor och själv insett det. 
 
Trackback
RSS 2.0