jag ramla omkull och tog mig upp och sen ramla jag omkull igen

hela veckan till örebro gick bra. väldigt bra. i fredags hämtade vi hem linnea. på kvällen drog jag till hanna, maria kom hon å. ps4 och bilkurragömma sysselsatte vi oss med. lördag va davven å linnea till badhuset. avslutade i söndags med att hämta upp zina och åka pulka i högbo med jennifer och tobias. sol och inte så kallt, perfekt. 
drog igång veckan med sol och sundsvall. tänk att även måndagar kan vara underbara? skjutsade davven till gävle så stack han iväg på roadtrip. sen åkte jag till mamma, fick mat och håret färgat. idag efter jobbet va jag hem till eddis och moa, alltid lika trevlgit. var förbi hanna å hästen en snabbis med. nu ska jag dra mig på en promenix. sen kasta mig i säääängen. imorgon planerar jag att städa. torsdag valbo med maria. sen äre heeelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0