energi kan aldrig försvinna eller förstöras, den förflyttas.

efter valbo med maria i torsdags stack jag iväg med anna till örebro och hon med mig upp till sundsvall. när jag kom hem i fredags råkade jag somnade och sov hela natten. låg i sängen halva lördag innan jag kastade mig i duschen och stack iväg till ockelbo på tjejkväll. idag var min tanke bakis och sova hela dagen innan jobb. jag vaknade dock rätt tidigt, pigg som tusan. så jag har äntligen tagit tag i städningen. disk. tvätt. å allt det där. sååå nu väntar jag bara på att davven ska komma från jobbet nångång. 
 
tänkte på mina fyllehelger/månader. men sen dess har jag varit nykter också. typ. undantag för nyår och födelsedag? nog för det känns väldigt skönt att vara lugnt och nykter. så saknar man ju lite härj. vad hände? växte nog upp?
hahah fast nä. skulle inte tro det. sparar mig bara till sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0