en dag reser vi runt jorden

min bittra måndag ner till örebro gick bra. följde med anna upp till sundsvall också. efteråt skjutsade jag henne till kungberget så hon kunde jobba vidare och jag gled hem till sandra en sväng. beslutade oss för lite alkohol med nå girls så hämtade upp emma och lite vin. var iväg och firade elisabeth när jag vaknade igår. inatt har det varit halkigt men har ändå gått bra.
 
när jag kom hem vaknade davven så vi stack iväg å handla. även en tripp till valbo så jag får nå presenter imorgon. om ett tag kommer nog marcus hit och bakar med mig. sen kanske jag hinner med att få en pn innan david är hemma från jobbet igen? då ska det städas och ätas! jappo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0