-

jag är glad att jag har levt som jag har gjort. 
jag har slösat och spenderat mina pengar väl. det känns skönt.
jag har bjudit, kastat bort och levt.
 
 
jag mår bra. 
jag mår så jävla dåligt.
 
jag är dag till dag
från ena minuten till den andra
 
allt känns åt helvete. ångest. vad gör jag nu. varför varför varför, blir det såhär? orkar inte. vill inte vakna för att orka gå till jobbet imorgon. har ingen lust med nått. orkar inte sova. vill inte ut på en promenad. vill inte äta. känner inte för att varken hänga eller prata med vänner. göra det där som jag borde och måste göra, nej. vad gör jag sen? vad är planen nu? hur gör man? hur ska man orka? vad ska jag göra? hur ska allt funka? nej. 
 
äsch. det blir bra ändå! inget som är problem än. gud va gott med tacos. ska vi åka till valbo? längtar tills jag glider iväg till jobbet imorgon å kan sätta igång en massa bra musik och skriksjunga i min ensamhet. vara upptagen med 15 vänner i luren. städning från topp till tå. hälsa på mamma. köpa en hund?
 
hur emo kommer jag att bli? man får inte bli för bekväm. för orklös. jag vet vem jag är vart jag står jag vet hur livet funkar och jag skulle inte ge upp jag vet att jag måste. skönt å slippa halkan dessutom? 
 
men jag måste kanske inte ens tänka över det här. jag kan vara lugn. även om det inte blir det bästa, så löser det kanske sig. jag får kanske några timmar. och det klarar jag mig på. dock utan anna. inte på min bil. å det är vinter. men jag överlever nog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0