två vägar börjar här där vi står, men vi väljer bara en att gå

fick hem en väldigt sjuktjej så vi har mest tagit det lugnt. käkat tacos, pysslat lite alla <3-dag kort och myst film. försökte oss på att göra "hjärtbullar" idag också, blev inge vidare. men fått fina blommor, paket, en nalle å choklad. nöjd. då pojkvän lämnade mig ensam för jobbet har jag sökt efter en vinvän utan framgång. slutade med att jag dansade runt ensam med vinet och städade lägenheten istället. 
nej, har ej tröttnat på att skriva detta än. och ej slutat känna detta än. att nästan mest just nu. vill jag som vanligt, vara påväg ner till örebro. med massa musik å möjligen någon vän i luren, eller bredvid? svänga förbi verkstan och fixa det som behöver fixas, heja på min verkstadspojke, lasta upp å glida hem å byta av annis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0