två vägar att gå, två vägar att nå

hej bejbs! när jag vaknade idag fick jag livet tillbaka. nej, jag vet inte. jag ska inte ta ut för mycket lycka i förskott, det har jag tidigare varit duktig på. vi får se vad som händer, men det ser lite ljusare ut för tillfället. inte superbra kanske, men inte allt för dåligt heller. det blir vad det blir. jag fortsätter att hoppas på det bästa.
 
senaste dagarna? har sovit. legat i sängen. tagit en promenad. ätit. legat i soffan. legat i sängen. sovit. börjat om. idag tog jag tag i städning här hemma. tvätt, disk och bytte sängkläder också. sen kastade jag mig i duschen och iväg med davven. kom alltså hem med halva valbo. inte så smidigt kanske. men va min sista "köpvadduvillhandling". sagt och gjort. heh. hämtade också hem tobias för en dag, så vi har tillsammans legat i soffan ikväll. imorgon kommer linnea hem för helgen, så det var dags för uppryckning. blir trevligt! hjärtisdagen på söndag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0