Ta mina händer, bara håll i dom vad som än händer

ja. lekte med moa och hängde med eddan, var även förbi hanna en sväng på torsdagen. tyckte även att det var läge för att dricka lite vin och baka men maria tyckte det var för sent? så jag gav mig ut på en nattpromme med marcus istället. fredagen kom linnea, men hon stupa i säng direkt. så jag stack iväg till jennifer å färgade håret, hade tacomys samt vaxade lite på tobias. innan jag ramla i säng drog jag å marcus ännu en nattpromme. 
spenderade hela lördagen hos mamma. grattis!  och helvete vad bitter jag är över att vi inte kom iväg till borlänge, för det var tydligen grymt där. min älskade markoolio. söndag drog vi iväg till edwina och lekte med moa hela dagen. promenixade med maria sen hem till sängen. 
igår gav jag mig iväg till östersund, äntligen? jompi följde med. väldigt snällt av honom. det mesta gick bra, så det känns lugnt att glida upp ensam idag. nästan. hoppas såklart inte på snö å allt för mycket halka, å lite nervig över bollnäs. 
annars? rätt galet att det som var det jobbiga. som jag skjutit på i två veckor, nu känns som det simpla. östersund känns inget, jämfört att kasta sig iväg till stockholm. ja. en ny linje har ramlat in, och från måndag ska jag köra stockholm-sundsvall. med flertalet stopp. å krånglig lastning. heja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0