jag vet inte vart jag ska, men jag vill ta mig dit.

i torsdags stack jag iväg en första sväng till stockholm med jompa. och det gick bättre än jag trodde, och det känns himla skönt. dock kommer det nog att kunna vara jobbigt, men jag ska ge det lite tid! kom hem ungefär samtidigt som marcus så vi tog en nattpromenix. 
 
fredag hade vi överaskningsavskedsfest för jojjo. hon trodde att hon skulle jobba, och ica gav henne en utkörning till oss, och hon fattade ingenting. kul! vi käkade, drack några drinkar och spelade spel. lördag tog jag en promenix i solen sen bärsade jag med maria på carro å fredriks 20/25års fest, innan krogen. idag har jag sovit, promenerat och käkat tacos. imorgon sparkar vi igång min första stockholmsvecka, nervöst. men marcus ska följa, så himla snäll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0