för om jag tappar fäste och trillar ner, ska jag klättra upp igen

att köra östersund själv igår gick bra. det känns fint att jag klarade av det utan större problem. såg massa renar också, aldrig sett! å renbebisar, så himla söta! när jag kom hem igårkväll/natt, stog de blommor å en kladdkaka på bänken, å idag fick jag frukost på sängen, fina han. jag som borde skämma bort honom med allt och lite till, så som han står ut med mig. fy va jobbig jag å mitt mående är. 
 
jojjo kom förbi för hon vela äta glass i solen, usch vad jag kommer sakna henne. sen stack vi iväg till valbo. tur jag inte är arbetslös mer, för jag fick med både ett å annat hem. promenixade med davven sen åt vi en toast i sängen. jag borde sova, ska nog göra det nu?
först blev jag väldigt glad över nya bilen. sen väldigt ledsen över vad det är för bil. nu känner jag mig lite nollad, jag hoppas den ska funka fint och ger den ett försök med öppna armar imorgon. jag är berädd på att det blir jobbigt, men snälla låt det gå bra. vill så jätte gärna komma hem imorgon och känna mig okej, att det kan gå. orkar inte komma hem less och ledsen för att jag kommer få så himla svårt att klara det.
mvh aldrig nöjd 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0