såg ingen när det rasa

i fredags följde jag med anna en sista sväng till stockholm och när jag kom hem följde jag med david å ett par grabbar ut å för någon öl. det var trevligt. hela lördag låg vi i sängen, kollade film och sov. söndag vaknade vi till, handlade, städade lite, tog en promenad, gjorde mat och spelade bingolotto, bra söndag. följde med anna en sista sväng till sundsvall också. 
 
idag skriver alla "måndag och jobb". idag tänker jag -måndag och arbetslös.
idag skulle jag å anna dricka vin, kika över resan och eventuellt baka. men idag, har jag inte gått ur sängen än. 
 
jag är okej. jag har tänkt ligga i sängen idag. imorgon vakna lite mer taggad på livet och göra dagensdag. onsdag försöka få med davv till valbo kanske? torsdag och fredag ska jag å anna rulla till östersund. och i helgen kommer äntligen linnea, och det ska bakas peppkarkor med family. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0