jag sjunker kanske lättare än du

våra två pass till östersund torsdag å fredag gick bra. lördag åkte vi iväg till skutskär. pepparkaksbak, pepparkakshusbygge, dekorationer, lek, bus å tacos. när david å linnea gick till sängs så åkte jag vidare till sandra. och vi drog en utgång på dr bombay. söndag myste jag å linnea frukost och massa spel. på em gick david å linnea till badhuset och jag sov en sväng. natten körde jag å anna ett örebropass, som faktiskt gick väldigt bra. 
måndag när jag ramlat hem från jobbet drog jag med davven på en promenix. sen var vi till ockelbo och kikade på linneas skola och lite vad hon pysslat med. var förbi jeffa på en fika när jag kom hem, sen äntligen hem till sängen. idag har det inte blivit så mycket av. nu på kvällen druckit vin och hållt på med resan, anna har precis gått hem. jag ska väl strax sova och imorgon dra en sväng i valbo med davven! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0