Inget är förlorat i mörker än

konstig jul i år. inget är som vanligt. inget "dageninnanjulmys" hos mamma, ingen johanna hemma, och ingen julafton hemma hos morfar. nä, inget har varit som det ska vara. men det har funkat ändå. 
jobbar man dagen innan julafton får man göra det bästa av situationen. jag och gummi köpte massa mys och tog med ipaden och körde bingolotto i lastbilen. mamma skrev till mig natten till julafton.. "godjul, hade tänkt köpa nå mer paket till dig men allt från din lista va tydligen redan taget" haha jahapp. inte led jag över det, men lite kul. firade julen hos humi. med alla fina, utom jojjo. är hemskt nöjd med alla julklappar. 
 
juldagen drog vi oss tillslut till ockelbo, baren. och sen sov vi mer eller mindre genom hela annandagen. idag har vi kommit tillbaka lite till livet. städat upp här hemma, bytt sängkläder, tvättat, promenerat, handlat, osv. imorgon ska jag och jeffo till valbo. torsdag och fredag jobb. sen är det nyår? oklar dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0