I'm not weak, I'm not broken, I'm both.

jag är lite less på mig själv för att jag bestämmer att jag ska göra så himla mycket saker när jag vet att jag vill ha tid till att inte behöva göra saker. men jag vill ju göra allt det där jag bestämmer och jag mår ju bra av det. men det tar på mig, sen när jag hade behövt göra det där inget. 
 
jag måste bli bättre på att säga nej till saker. att inte planera och bestämma så mycket saker, även om det är saker jag gärna vill göra. jag behöver en del "ingen"-tid. jag måste sluta vara skitsamma över det. jag måste hålla mig kvar uppe och då behöver jag dom dagarna. jag vet det. jag måste bara lära mig att ta det. jag är värdelös på det nu. men så är jag också lite rädd att bli bra på det, för bra. för mycket nej, och acceptera för mycket instägning. är också rädd att låta mig gräva ner mig själv istället för att hålla mig uppe. hur hittar man balansen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0