even the best fall down sometimes, even the stars refuse to shine

helgen var bra. bra fyllor. bra utgångar. bra människor. veckan har också varit bra, himla bra. första gången på ganska länge som en vecka på jobbet har rullat riktigt fint och det känns bra. första veckan på länge som en vecka har rullat förbi fort, och det känns också bra, fast lite tråkigt. med tanke på att det är sista veckan. 
 
i måndags tog jag tag i städningen här hemma, och började julpynta. vart lite arg när gardinerna inte ville samarbeta med mig så jag tröttnade och gav upp. men kommit en bit på vägen iallafall! 
i tisdags så tog jag en promenad med lina och sen köpte vi hem tacos och myste. sandra kom också förbi, himla trevligt. 
i onsdags så hade jag ännu en dag med mys i sällskap av sandra och lina. lussebullar och munkar följt av potatisgratäng å grilladkyckling. väldigt nöjd där med. 
i torsdags, idag. så har jag tagit en promenix med marcus och sen har vi bakat kladdkaka. den vart inte så himla bra, eller så vart den väldigt bra.. bara väldigt kladdig. haha. beror på hur man ser det! 
 
nu ska jag kasta mig iväg för sista natten. känns sådär. och känns bra. jag vill såklart inte att det ska ta slut. speciellt inte nu när det rullar på bra och känns bra igen. men det känns ändå skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0