We can stand under my umbrella together

sundsvall bråkade en hel del med mig förra veckan, inge värsting bråk men drygt hela tiden. bla. hann iallafall med både städning och hanna/valbo-häng. fredag dansade vi ut på sandvikens nya krog? entourage. norlie å kkv spelade, tröttnar nog aldrig. min fina verkstadspojke från örebro va här också, saknat honom ju. himla trevligt! bra kväll förutom att man spenderade halvanatten utomhus letandes efter folk :). 
 
lördag va vi ut till världens bästa morfar och firade, 70år! sen åkte jag till hanna och vi hamnade på baren. spenderade söndagen mest med massa filmer, massa äta och davven. eller en liten promenad tog vi faktiskt! hade en halvdryg dag igår och idag har jag faktiskt varit ledig. jag tror det va bra, behövdes. himla skönt med en paus mitt i veckan, nu går kanske resten fort? har glott serier och promenerat bland berg, nu lite mat och sova eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0