Jag var förlorad, allt var förlorat.

i söndags åkte vi till edwina. käkade pizza å lekte med moa innan linnea åkte hem. råkade somna halv tio, himla skönt. mindre skönt va dock att vakna 3h senare å inte kunna somna om.. stockholm har rullat på, skönt att slippa tramsa med uppsala. nu är det som vanligt igen. när jag kom hem från jobbet en dag i veckan möttes jag av rosor och kladdkaka, fin pojke. idag innan jobbet hade jag å marcus lunchdate. pannkakor vart de, super gott! fredagen har gått förvånadsvärt bra och i gävle kom marcus med sällis å hjälpte mig lossa. tack snälla. nu sitter jag med oboy och väntar på att få hämta hem jeffo från krogas. sen ska jag kasta mig i sängen, trött. 

linnea är hemma, underbart. så imorgon får det bli lek, lite kalas och sist men absolut inte minst... SÅ SKA JAG IVÄG TILL FURUVIK PÅ TIMBUKTU!!! aaa, längtar. söndag blir mer kalas, mer lek och sen jobb. på måndag ska jag sova, fan va jag ska sova. tills jag vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0