Glömmer allt, fast jag vet det var sant

så himla tråkigt att alla dönickar hoppade av helgen. hade velat stuckit iväg, östersund eller huddikk kvittar. jävla trökhögar. nöjde oss med takida på hemmaplan. det var väl också bra. men iallafall. lördag kom jojjo med sina batmanbyxor å en varsin bj så hängde vi framför film hela kvällen. söndag åkte vi ut till mamma å kikade på huset. fick också träffa humis nya lilla lilla bebis. gos. vart stoppad av polisen med? allt gick bra. 
storhandlade för att överleva veckan som david är borta också. eller ja, rättare sagt.. köpte typ 10paket nudlar. men så visade det sig när jag skulle äta igår att dom gjort om skiten???? mina favvo är inte goda längre. vem gör om nudlar ens. väldigt irriterande. så nu vet jag inte riktigt hur jag ska klara veckan, blir svält. skämtåsido. eller nä ja, det är ju sant. men jag klarar mig såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0