Finns det någon väg som leder oss hem

så har hela veckan glidit förbi. stockholm har gått bra, uppsala också för den delen. var förbi å grattade vejjan i veckan. å träffa tyraplupp. har fått en lunchdate med jojjan annars har jag ätit i min ensamhet, eller ja. har ju alltid haft dollbieälskling. hon har föresten i tre dagar nu gått omkring å skrikit, börjar bli tröttsamt. 
ångrade lite att jag tackade nej till annas erbjudande om att följa med på weekendfestival i stockholm? hade ju varit grymt. planerade iallafall min lördag som att, sova hur länge som helst och hur jag vill. ta en promenad. städa. duscha och hitta på något. men humör tog mig inte ens ur sängen.. det kändes himla skönt ändå att bara spendera en hel dag i min ensamhet med en himla massa filmer. tills emma ringde, efter en halvtimmestjat gav jag med mig. snabbapuckar dusch och öl. vid elva åkte jag in till gävle? haha. men kul hade vi, ångrar mig inte. karuseller och öltält, det blir ju ändå alltid bra. 
idag har jag sovit ungefär hela dagen. har nyss dammsugit och nu väntar jag på marcus å shaken. dom ska göra pannkakor, fy vad gott. sen ska jag väl rulla en sväng mot sundsvall! imorgon kommer pojken hem, och linnea hem. blir fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0