om drömmarna kunde lämna mig

hej kompisar! vi började med vin och det slutade med utgång på freddykalas i lördags. var väl kul. sov halva söndag sen gjorde vi det där vanliga, promenix, dusch, mat. davven följde med mig första natten till sundsvall. när vi kom hem imorse köpte vi bagerifrukost innan han stack till jobbet och jag stupade i sängen. 
 
nu är det igen dags för det där vanliga. väntar in davven sen ska vi promenixa, duscha och äta innan jag sticker iväg för lite jooobb. behöver verkligen städa hemmet. imorgon ska jag å marran till valbo. onsdag ska jag ha matdate hos ann. linnea kommer hem. i helgen ska mina fina vänner firas! och därimellan ni vet, allt det där vanliga. vi höres kompisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0