oavsett vart den vägen leder säg till dom, jag är påväg

i sundsvall har det jävlats lite med både det ena och andra om dagarna. förutom i onsdags, "fan va skönt att det gick så bra idag" tänkte jag och gled hemmåt. halvtimme senare satt man på skridskobanan, nästan i diket :) nä fy, det var riktigt jävligt. svinjävlahalt. fastnade i en backe. va så sjukt nära att glida i diket alltså, tur det gick bra. jordens störta jätte tack till han som tillslut stannade och hjälpte mig därifrån. du va guld. 
 
igår va det iallafall saltat, tack för det underbara idioter. och allting i sundsvall gick bra. så fick avsluta veckan fint iallafall. när jag kom hem imorse städade jag minsann lägenheten och tog en promenix innan jag la mig å sov några timmar. klev upp när linnea kom. var ut å lekte i solen, pysslat och ritat. 
-och imorgon är girlsen samlade, hur fint. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0