du vet vart jag står

en vecka har sprungit förbi igen. har varit uppe tidigt varje dag av en eller annan anledning. varit till verkstad, å så jag saknar min gamla verkstadspojke. bästa han! inte bara för att jag behöver honom att fixa allt åt mig, utan för han är bra också! har varit å kikat på ärret, fick rådet att tattuera över. heja! har promenerat. varit i valbo. varit förbi eddis å moa. har käkat tacos, ungefär alla dagar. har gått både bra och mindre bra i stockholm. 
lördag var vi iväg och firade mode, stora killen! käkade alldeles för mycket kakor, men det va gott. när vi rullade därifrån hamnade vi i en lekpark utanför jeffo där vi lekte tills det nästan vart läggdags. idag skulle vi iväg till eddis och moa men dom vart sjuka. så nu är davven å linnea på badhuset. jag ska fixa i ordning lite tacos tills dom kommer hem sen är det väl tyvärr slut på det roliga. skjutsa hem linnea. sen byta däck, blah. sen ska davven följa en sväng till sundsvall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0