släpp allt, du kan lätta

sov inte så mycket igår så va trött inatt men det gick ändå bra. tog dock igen det idag, gick inte upp förens halv sju typ?! haha. men de betyder ju det att mörkret är här och jag inte vågar mig ut på någon promme, all alone. skitdryglatpojke vägrar följa också. så jag tänker nog ligga kvar i sängen tills ja måste upp å iväg. japp. 
 
annars? jag är bitter över att mina 1 oktober förhoppningar sket sig. och jag hoppas hoppas att det löser sig snarast. jag är otroligt glad över att jag har linjen jag har och att den oftast glider på så satans bra för mig. ångest över vintern har börjat smyga sig på och där känner jag bara nej. känns som det va vinter och helvete nyss ju. att det va nollgradigt inatt och man fick skrapa rutorna i morse, det är inte okej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0