saturday night gave me sunday morning

glömt bort mig lite igen. sen senast? drog iväg till stockholm och grönan. för att se uggla och åka karuseller. va iväg på kräftskiva med trevligt sällskap. lekar och alkohol. därefter en utgång på dani m och slutade på en efterfest jag hittade eftervägen där jag sen dessutom glömde min telefon. pin. 50+ hehe.
hängde hos edwina några dagar, hjälpte maria byta däck, hälsade på bestie, färgade äntligen bort den hemska utväxten men vart alldeles för mörk. har tvättat det ljusare och utväxten är tillbaka. promenixat med både gummi å jeffa å emma. jojjan har följt till örebro. maria också. tyra har fyllt år, min stora fina tjej! linnea har varit hemma. käkat tacos en och fem gånger typ. haft fredagsmys med davven. druckit bärs i ockelbo. hjälpt mamma tömma huset. nåmer hann jag kanske också med? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0