And if tomorrow never comes. We had last night

hejpaa. igår väckte linnea mig med att säga kom och kolla vad jag gjort! jag fick en sån här känsla ba nej, nu har hon målat halva rummet eller något. men hon hade städat och gjort jätte fint! gostjej. vi käkade frulle sen kom jennifer och tobias så vi drog en runda på stan. 
hämtade hanna sen stack vi till gävle för lite bärs. spelade paintball. inte jag dock, för feg, rädd för att få ont. haha! sen stack vi tillbaka och fixade lite innan vi drog ut å bowlade. vilket jag var så otroligt bra på! när dom andra närmade sig tvåhundra poäng låg jag på typ 45! ofast rullade båda mina kast ner i sidorna och ett par gånger tappade jag även klotet bakåt, hahah! tog några öl ute sen och rullade hem till sängen runt fem. 
ligger i sängen och är inte ett dugg sugen på att börja fixa i ordning och åka till jobbet. har duschat iallafall. slängt in lite ny musik i listan, så har lite att lyssna igenom på vägen till örebro iallafall! är sugen på en proemix men det är ju så mörkt så det vågar jag inte! i veckan ska jag fixa i ordning i linneas rum. nå hyllor ska upp, så vi kan få lite ordning på alla saker. ny säng ska hon få också. hoppas även rekondkillen hör av sig så bilen kan bli fräsch någongång, han har ombokat två gånger nu... dryg. hejdårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0