you're good but i'm better

efter många om och men. skrik, panik, gråtit, krånglat, kämpat. haha låter som jag gjort något helt sjukt. det har jag inte. men jag klarade det iallafall, tillslut. gårdagens/nattens skit alltså. det känns väldigt bra att rulla ner till örebro utan bekymmer idag. OCH JAG SÅG EN VARG IMORSE!!! helt till mig över det. 
 
den kom springandes och jag trodde det va en hund som rymt. tog ett tag innan jag faktiskt fatta att fan det är ju en varg, helvete en varg! haha! den stannade i diket bredvid mig när jag åkte förbi. inte alls som jag tänkt mig. jag tänker en varg stor och gråvit typ. men de va coolt! den såg så snäll och oskyldig ut?? 
 
i helgen är de kobojsarna på fredag och petter på lördag. jag vill bara härja halloween ja?! vill va batman, prinsessa, vampyr, vet inte allt kul?! vi får se vad som blir. varit till valbo/gävle med hanna å lina idag en sväng å kikat runt. nu ligger jag i sängen, trött, hungrig och irriterad. vet inte varför dock. haha tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0