it's fine by me. If you never leave.

MEN HEJ! jag hann med allt det där som tänkt. eddan. dessan. sleepover. plus lite till! edwina och moa följde också med till dessan för att fira leah. trevligt! tjejerna lekte massa. bilen kaosade till mitt liv så jag tog davids bil så fick han laga min. var även en sväng till valbo. träffa på min älskade tjej, zina. va till mamma och käkade pizzabullar. färgade håret. maria var med till sundsvall. rosenström i fredags va såklart bra. snyggjävel! lördag firade vi tobias som fyllde år. och idag var vi till alborgen och ägde en skvätt. ska ut på en promenix nu, sen försöka sova lite innan jag rullar iväg till örebro inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0