om du inte står för något, faller du för allt.

i måndags vaknade jag skitpigg med massa energi! hoppa ur sängen direkt ut på en promenix. fixade disk, tvätt, städaden undan, och gjorde mat innan jag hoppa in i duschen och stack till jobbet. allt gick superbra i örebro, fast jag till å med tömde färdskrivarn som jag tycker kan va jobbigt. tidig hemgång och pratade med mina loves halvanatten. 
 
igår vaknade jag tidigt och kunde inte somna upp. va inte på humör heller. hade massa att fixa men ingen lust alls att ens resa mig ur sängen. men kikade igenom telefonen alla bilder och hur fint liv har man inte. vart glad i själen. tog en promenad i fin vädret sen hade jag tacodate med mina fina kusiner innan jag stack till örebro. 
 
idag kunde jag sova ordentligt, rätt så fint. segade lite i sängen. tog tag i saker här hemma och strax ska jag sticka till jobbet. är less på pissråttorna som stängt av våran värme å varmvattnet, vill stämma dom! fittor. klämde fingret tidigare i veckan har skitont å alldeles röd. haha! dollbie springer runt å kåtar, vill kasta ut na! hon försökte smita imorse med, fick skämmas! annars är allt bra? väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0