Gick framåt på underlaget som gungade svagt

hello. maria följde med mig till örebro torsdagnatt, sen tog vi helg tillsammans i hennes säng efter tidig hemgång. fredagen sov vi en skvätt, käkade tacos med hanna och sen var vi till knallen som hade fyllt år. drinkar och spel fick det bli där! när vi vaknade på lördagen fixade vi till livet lite och åkte ut till hamrånge för brännboll å bärs.
jag sov igenom hela söndagen, som vanligt. spenderade natten men oboy, popcorn och serier. ska sticka ut på en promenix med anna. sen får det bli sova tidigt! längtar ihjäl mig efter sängen sen. imorgon tänkte jag hälsa på eddan. onsdag hälsa på dessan. försöka trycka in en hälsning hos jeffa nåndag å tigga bullar. en sleepover med bestie. städa, jobba, tvätta, promenixa och på fredag väntar rosenström! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0