Rymmer från en skugga

hejhallå. började helgen med fredagsmys hos anna å emma med tacos och idol. väldigt trevligt! saknat mina homies och sånt där. i lördags stack vi ju iväg på jobbkryssning. den har bjudit på en hel del faktiskt. dansat oss till träningsvärk. lekt titanic med helt fel låt. varit arga, glada, fulla, nästan däckade, hyper på livet och trötta. höll igång hela natten och låg tillslut raklång på golvet å bara chillade. skaffat vänner i form av polacker och städare. finns nog egentligen mycket att skriva men det får räcka där. 
 
har kört tre dagar sundsvall. veckan har rusat fram?! som ett slakt sov jag nästan direkt i måndags. igår började jag med lite städning, men promme, tacos och film tog över. idag har jag avslutat städningen samt tvättat. nu ska vi ge oss iväg en snabbis till valbo. ta en promme. sen käka. imorgon ska vi till jönköping och byta bort davids bil. kan bli spänannde? i helgen kommer linnea hem. lussebullsbak står på schemat. jag är nöjd. 
- älskar vårat försök till titanic.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0