Jag är ensam i en verklig tanke

igår efter jag vaknat åkte jag till mamma så fick hon bjuda på mat och färga håret på mig. sen tog jag en promme med emma i sandviken innan jag stack iväg till jobbet. det har varit halt inatt, usch. nu börjas det. känner mig inte redo alls faktiskt. städdag idag! så jag ska sätta fart så det hinner bli någon ordning. sen står promenix med emma på schemat innan dusch, mat å jobb.
 
imorgon tänker jag bara vara. tänker sova tills de inte går att sova mer, sen tänker jag ligga i sängen och bara göra absolut inget. göra om lite spotify listor kanske. drömma mig utomlands. kika någon film. det ska bli skönt innan sista natten. fredag är planen att sticka till valbo en sväng samt kanske packa väskan. lördag väntas det kryssning med jobbet. det va den helgen det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0