inte varje gång, men ofta.

jojjan ringde facetime, bara snabbt för att kika när vi skulle skjutsas.
 
slutar med att vi cirkus en 40min senare.. har diskuterat hur hennes begravning ska vara. ett par fyllor från nu och back in the days. hennes fötter. mina tånaglar. alla slitsamma jobb. min lägenhet. tomorrowland. fattig. allt för pengar. dollbie och hennes härliga mjau. atackerna jojjo utsätts för av dollbie. henne ensam, naken och sårad.. i min dusch. där hon alltid använder linneas hello kitty schampo, för det luktar så gott. 
ni ska inte heller tro att det här är något vi skämtat oss igenom lite snabbt.
nej, vi hinner med seriösa diskussioner.
även om allt mer eller mindre borde tas med en nypa salt! älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0