Du har missat tusen varma nätter

blev lussebullsbak med family iallafall, annars vart det inte mycket mer för min del. fredagkväll slog min halvförkylning till och jag vart dödssjuk. haft tur ändå för gick mot det bättre ganka snabbt. jobbade inatt ändå och idag är det nästan över. iallafall ögonen, det som är det viktiga. usch.
 
hade som lite panik och ångest för att sticka till örebro igår. ringde min verkstadskompis som svarade med världens gladaste HEJ! frågade om han hade mycket att göra inatt? han svarar med.. nä, jag hjälper dig!
-men du vet ju inte ens vad jag behöver hjälp med? "nä, men jag hjälper dig vad det än är. säg till lite innan du är här om du vill att jag ska hämta donken!" är han inte världens snällaste så säg? allt kändes genast mycket bättre. och allt gick super bra. 
 
tidig hemgång också, skönt. trodde det skulle krånglas idag med. men slipper det. känns bra i hjärtat. träffat sandra och blivit lite uppdaterad om livet. nu ska jag kasta mig i duschen. åka förbi hanna en sväng innan jobbet och sen ska maria kanske följa med till örebro. bra dag. tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0