det gör ont när den känslan tar vid

holahopp. det vart som tänkt utgång i sandviken både fredag och lördag. nästan alla girls var med på lördagen med lite blod och petter, det gillar jag! tackar och bockar över att jag hela helgen slapp bakfylla för mellan kvällarna lekte jag med linnea som var hemma. 
 
somvanligt sjuktrött på måndagar då sömnen inte hänger med från helgen när man ska upp i tid måndagmorgon. så igår stupade jag i säng super tidigt efter en promenix med anna. idag när jag kom från sundsvall tog jag en promme själv i solen innan jag skulle besikta bilen som gick igenom utan trams, skönt! 
 
handlat. käkat tacos. slagit in lite julklappar. tvättat och börjat på att städa lite. haha. hunnit med en del idag ändå?! börjar bli trött så snart är sängen det ända rätta. imorgon ska jag ta tag i å städa upp ordentligt. på torsdag har jag bokat en lekdate med moa, samt att eddan ska bjussa på hennes pappas sås å kyckling. guu så gott! på fredag är det ännu en gång, 2 blyga. vore ju fel att svika dom? lördag är ännu oklar och jag skulle faktiskt vilja spendera hela dagen i sängen. får se va som blir! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0