alla tänker på såna som dig. inte jag.

maria och emma kom hit i fredags och 2 blyga läppar va bra. ett gäng till va också här och ibland förvånas man över hur hjärndöd man faktiskt kan va. igår vaknade jag utan bakfylla och skulle ut till min fina moster och fika kladdkaka. det vart tyvärr aldrig av, en lugn lördag hemma vart det. 
 
tänkte sova hela dagen idag men vaknade tidigt??? rätt drygt. varit super väder så velat tagit promme men inte riktigt vågat mig ut. chillat med dollbie i soffan. träffat sandra på en snabbrök och nu väntar jag på david. jeffa ringde nyss och bjöd med mig på middag? hade ju varit trevligt men är dåligt med tid nu. fixa en del, sen sticka iväg till örebro. ska tramsa lite med bilbyte. men maria ska följa med så det känns bra och allt kommer nog gå fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0