skämde ut mig allt för mycket och en hel del. men va gör de om 100år?

det har varit mycket nu. både det ena och det andra har hänt. har hunnit vara både här och där! kollade igenom mina helger nyss. och det är fan galet. kom hem från brasilien i början av februari. startade med en två dagars den helgen. och sen har det glidit på med planer. gävle, ljusdal, bollnäs, sandviken.  alina, 2 blyga läppar x3, drängarna, fronda, cascada, björn rosenström. osv. jag har haft planerade helger i TRE MÅNADER. det har varit nånting helahela tiden. och det har oftast varit sjukt kul?! denna helg är första jag inte bestämt nått att göra. det är drömhus på allstar, crusing i gävle och vanlig obo fylla. å här sitter jag å gör inget. skit tråkigt. jag är inte bygd för det längre???? vill härja.
och kan jag få tillbaka mitt jävla hår. vill ha långt fint bra. då får det vara svart till och med. vill ju dock va brunhårig nu. icke mörk. men bara jag får hår så är jag fan nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0