Nothing really MATTERS

lär väl tyvärr säga att lördagen va skitkass. dock så är ju Hanna bra så de fick gå jämt ut! sov några timmar på söndag, tog en Promme med annis och sen myste film med David. jojjo sa att hon ville ta en promme i måndags  och det hör ju inte till vanligheten. men de visade sig senare inte heller bli av. käkade mysfrulle och kikade film med maria å edwina. igår tog jag och annis en promme sen drog jag en vända till gävle/valbo. idag har jag hunnit käka pizza med anna. väntar på jennifer för promme. sen blir det sova! jätte trött. 
 
man blir så glad att det så tidigt börjar bli ljust nu. och när solen kommer sprutar det nästan lycka. så det gråa som ramlat in i himlen nu får gärna packa å gå. vill att solen ska blända ihjäl mig.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0