I wanna run away

allting gick himla bra igår och det kändes skönt med tanke på att jag startade veckan i söndags med bara massa krångel. efter jag dragit mig ur sängen och in i duschen idag så vart de en promenad i solen med Anna! sen käkade jag å David tacos, as gott. jag ska sova i Ockelbo inatt för någon ska fixa med lägenheten imorgon fm, David har dock glömt nyckel så måste åka hem inatt/morgonbitti å låsa upp åt han först. haha skit drygt?? men sen ska jag få mysfrulle av Maria så jag är nöjd ändåå. allt har även gått rätt så bra idag, iallafall hittils. ska flörta lite med Maria så kanske hon hänger med en vända i lastbilen imorgon med?! ganska trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0