för att jag ska se tillbaka

alltså min gårdag. hade så himla mycket vänner i örebro?? haha sjukt. lite gosigt. ganska kul. vet inte. ´slutsatts är bra dag fast krångel. när jag skulle lossa när jag kom va det pallar över de jag skulle dra av, men min truckturre kom å hjälpte så slapp krångla. när jag lossade resten kom en annan (hjärtatkillen) och pratade lite, innan han ens frågat va jag hette sa han "om jag va din kille jag skulle aldrig va otrogen" hahah, vart helt ställd, chockad. säger man så? vad svarar man på de? är de en raggningsreplik?
 
i väntans tider drog jag och verkstadskillen till donken och köpte milkshake. när jag skulle lasta kom återigen "hjärtatkillen" å samtalde med mig, haha... när jag är och ska lasta det sista innan hem till helg, får jag höra att allt är sent så jag får vänta en timme extra, trött och less står jag och hänger mot nån gammal bur. killen som lossat bredvid mig  "du ser så allvalig ut, här, ta en klubba" å sträcker fram en pimpim klubba. hahah himla gosig?!
 
sist men inte minst, när burarna äntligen kommit och jag kan lasta det sista kommer en igenkänd röst, dock drygt. mongojanne, AAAAA MEN TJENA TJEJEN! ÄR DU HÄR?!. hahah jag vet inte. känner mig så ironisk om hela dagen men tror den ändå va rätt så bra. haha kulskit. trots jobbigskit. haha, jaja. helg nu iallafall! nöjd att jag har jobb är jag också. saknar dock anna, och våran lastbil. men jag trivs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0