right here, right now's all we got

waa. i onsdags lekte jag en sväng med moa och edwina. i torsdags drog jag och david igenom valbo. i fredags är idag. david är och hämtar hem linnea nu och sen blir det väl en hel del lek och bus! imorgon hoppas vi det strålar sol för vi har lite planer på furuvik. får se! kanske björn rosenström på kvällen? vill. men drygt. a får se där med. Sundsvall har gått bra, dock strulat med backningen hela veckan?? irriterrande men lugnt. haha. igår firade jag och körkortet, CE, ett år iallafall. grymt!
-Dollbie har börjat med något sjukt drygt. hon väcker mig mitt i nätterna genom att dra mig i håret. ja, hon biter tag och drar. för att jag ska klappa henne. klappar henne ett tag men halvt somnar, då slår hon mig i ansiktet med tassen. vänder jag mig om då börjar hon dra mig i håret igen. haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0