Fell asleep inside a fantasy and woke up feeling lost

sällskap i all ära, verkligen. men tusan vad fint det är att glida iväg, höja upp musiken och bara vara själv också. men ja, det vart ju att kännas lite tomt efter 5 (!!!!!) veckor av sällis. men veckan har gått bra. mest. kommit hem nästan samtidigt som marcus alla dagar också, så vi har släpat oss på en massa nattpromenader.
 
igår kom min fina pojkvän och mötte upp mig i gävle så jag skulle slippa vara ensam. som plåster på såren efter en bra vecka har någon jävel släpat hem nyckeln, så kom inte in genom grinden. väntade en evighet på securitas sen jävlades både det ena och andra med lossningen. runt tre va vi äntligen hemma i sängen iallafall! måste tillägga också att marcus 1&2 hade segat, stannat å käkat, kikat på grejer, osv. för att vara kvar på jobbet tills jag kom för att jag skulle slippa vara ensam. hur underbara? olyckligt nurå, då allt vart i onödan. but still!  
 
vi har nyss ätit frukost och ska sticka en sväng till vallan nu. kvällen är så himla oklart. hade funderat på grillning hos ann, men vädret sviker ju nu. sen hade jag sett fram emot en bara hemmakväll, hur skönt att bara dö i soffan och mysa med davven till massa film. men så kom ju en invite till vinmys, och hur trevligt låter inte det? och sen återupptogs planerna om utgång som va planerat för några veckorsedan, vilket jag också är sugen på. så nä, nu vet jag inte alls? vill verkligen bara vara hemma, men är så sugen på att vina och/eller parta också. drygt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0