jag vill starta om

har under veckan hunnit med att glida förbi å hängt hos bestie en sväng. letade fram skitkläderna från garderoben och hjälpte jeffa i lägenheten. fy vad det ger ångest att kliva in där. usvh vad jag inte saknar att leva så, i rust. men tusan vad bra det blir när det blir klart! vädret har ju levererat sommar som fan. så lycklig! jag och maria hade picknick i hennes stuga en dag å. 
sov med emma torsdags. sundsvall gick bra i fredags. tog en glasspaus påvägen hem med lastbilsvän. hämtade upp emma och fixade i ordning livet. drog iväg till bollnäs och hade det grymt. rosenström levererade, såklart. satt på någons axlar. skaffade en vän i fina färila. tog över en mack i bollnäs och va grym i kassan. efterfest och bästa robin hämtade oss! hade askul. längesen de va så bra, även om mina utgångar på senaste fan alltid varit bra?! haha. sov hela lördagen. skulle med till fluff å bärsa lite men orkade fan inte så somnade om. haha! söndag va de kalas för mina fina kusintjejer. kakor, bad och grillat. supermys. sen gled jag en vända till örebro med annis.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0