jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen

kom iväg till hudik i helgen och är så jävla nöjd över det! sov en natt på hotell och en natt i bilen. har varit lagom full och alldeles för full. har åkt karusell. lyssnat på norlie och kkv, magnus uggla, vigiland och säkert nå mer. ätit munkar, langos, popcorn. när regnet kom lördagnatt gjorde det inget eftersom de varit så bra innan. och livet va fortfarande bra! fina vänner och fin fylla. tack för denna helg, hudikkalaset! 
ligger i sängen nu och har nyss vaknat. ska väl kasta mig i duschen innan jag ska iväg till valbo med maria. ikväll kommer linnea och inatt kör jag första dagen på sista veckan till örebro. med lite tur så styr helgen mot storsjöyran i östersund. skulle va grymt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0