2014 i bilder.

tror nästan man skulle kunna säga att 2014 varit det bästa året i mitt liv. inte utan tvekan, men mycket möjligt? ingenting märkvärdigt har väl egentligen hänt, men en hel del bra saker.
 
jag har såklart hängt med mina fina vänner. min fina familj och alla fina barn jag har runt omkring mig. det att minnas lite extra är väl tatueringen jag äntligen införskaffade mig. körkorten jag efter mycket om och men lyckades klara! att vi flyttade igen. resan till kroatien. att jag fick ett jobb sen är det en massa mer smått och gott. dom riktiga höjdpunkterna var ju absolut studentveckan och studenten. OCH att träffa, krama, mannen i mitt liv, markoolio. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0