The best you can is good enough

haha, vad sorglig jag är? är i övergången nu. kan grina men kan också bestämma mig för å skita i å köra på. bäst att inte tröka mer idag. strax rullar jag hem. imorgon måste jag ut på promme, spricker snart. sen ska min sista natt gå super och när jag vaknar på fredag är planerna oklara? hade planerat utgång men jag vill fan inte. fast va ju faktiskt ett tag sen nu så vore kanske kul? äsch, får se hur det känns när jag vaknar. lördag ska jag nog bara vara iallafall. kanske släpa davven en sväng i Valbo? får se de med. längtar nog mest till söndag (förutom att helgen tar slut då för de suger ju) för då är de 3e advent. vilket betyder mys hos homies. lussebullsbak, Bingolotto och guess what? god mat. jag har ett bra liv. jag glömmer inte det. 
3 veckor tills gummi är hos mig.
13 veckor till vår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0